Administratieve achterstanden

Financiële administratie

Indien uw administratie niet bij is en er dus sprake is van een achterstand, kunt u Lourens Administratie inschakelen om de achterstand snel en vakkundig weg te werken.

Fiscale achterstanden

Het kan ook zijn, dat de boekhouding wel is bijgehouden, maar dat een achterstand in de aangiften (bijvoorbeeld BTW of Inkomstenbelasting) is ontstaan, ook dan kunnen wij u van dienst zijn.

Vaak gaan de administratieve en fiscale achterstand hand in hand, geen probleem voor Lourens Administratie, na de analyse wat er allemaal moet gebeuren, krijgt u een prijsopgave voor het totale pakket en kunt u binnen korte tijd weer helemaal ‘bij’ zijn met alles!

Begin vandaag met het wegwerken van de achterstanden en bel of mail voor een afspraak, dan is het allemaal zo geregeld. Afhankelijk van de omvang van de achterstanden en de wensen van de ondernemer, kunnen deze werkzaamheden bij ons of bij u op kantoor worden uitgevoerd.


Achterstanden wegwerken bij ex-ondernemers

Doorstartende ondernemers

Ondernemers die achterstand hebben opgelopen in hun administratie en aangiften kunnen bij Lourens Administratie terecht om deze achterstand weg te werken. Tevens kunnen wij behulpzaam zijn bij het opstellen van prognoses voor de beoordeling van de levensvatbaarheid van de onderneming.