Tarieven

Wij werken met vaste tarieven, van te voren afgesproken maand/jaar-bedragen, waardoor u geen vervelende financiële verrassing achteraf krijgt.
Mocht u dus de ene maand meer administratie hebben dan de andere of behoefte hebben aan een (advies)gesprek dan kost u dat niets extra’s.
Ook de jaarrekening, publicatiecijfers en de fiscale aangiften zoals inkomstenbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting zijn in het maandbedrag opgenomen, waardoor u precies weet waar u aan toe bent.

Het jaarbedrag dat u voor de administratie betaald is maatwerk en wordt afgestemd op de omvang van uw onderneming, uw wensen en de eisen waaraan uw administratie moet voldoen vanuit de overheid.
Tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek bespreken we wat noodzakelijk is en wat uw wensen zijn en krijgt u gelijk een mondelinge prijsopgave.
Na het gesprek ontvangt u een mail met een opdrachtbevestiging in de bijlage. Deze is vrijblijvend, als u ons uw vertrouwen schenkt, kunt u die opdrachtbevestiging, voor akkoord ondertekend, retour zenden en hebben we een overeenkomst.

Voorbeeld van een financieel administratiepakket:

Uitgangspunten:

Uw rechtsvorm is een eenmanszaak of u bent ZZP-er
Uw administratie van een heel jaar past in één grote ordner/map
Uw bedrijf is geen detailhandel, autohandel of horeca
U wil uitsluitend de noodzakelijke administratie voeren, zonder extra inzicht tussendoor

Het benodigde pakket voor de financiële administratie ziet er dan uit als volgt:

  • Controleren van uw administratieve bescheiden
  • Inlezen van de door u digitaal aangeleverde bankmutaties in ons boekhoudpakket Snelstart 
  • Invoeren van de inkoop- en verkoopfacturen en kasadministratie
  • Verzorgen van de Btw-aangiften (per maand/per kwartaal/per jaar)
  • Opstellen van de jaarrekening
  • Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting van de ondernemer en zijn/haar fiscale partner
  • Bespreking van de jaarrekening en aangifte(n) inkomstenbelasting

GRATIS: Onbeperkt advies en stellen van vragen via e-mail

Dit pakket is verkrijgbaar vanaf € 972,00 excl. BTW per jaar, dat is € 81 excl. BTW per maand.

Uiteraard kunt u ook terecht indien uw onderneming in de branche detailhandel of horeca of met een andere rechtsvorm of indien u personeel in dienst heeft, maar dan gelden andere jaarprijzen!
Zoals al aangegeven, het jaarbedrag is maatwerk en wordt afgestemd op uw onderneming.


Maximaal inzicht in uw eigen administratie

Misschien wilt u wel maximaal inzicht in uw administratie hebben en zelf het inboeken van de bescheiden verzorgen. Uiteraard is dat mogelijk! De door u ingevoerde administratie wordt dan door ons gecontroleerd, evenals de aangiften BTW, waarna wij de jaarrekening opstellen, de aangifte(n) inkomstenbelasting verzorgen ende jaarrekening en aangifte(n) bespreken. Het onbeperkt advies en onbeperkt vragen stellen via e-mail blijft en indien nodig doen wij een suppletie aangifte omzetbelasting (BTW).

U kunt ook een Snelstart abonnement nemen en daarin uw administratie invoeren en/of uw facturen maken. Klik HIER voor meer informatie over Snelstart

Omdat u een deel van de werkzaamheden zelf doet, maar er voor ons wel controle werkzaamheden uitgevoerd moeten worden is de prijs, bij dezelfde uitgangspunten als hierboven, vanaf € 858,00 excl. BTW per jaar, dat is € 71,50 excl. btw per maand.


Welk pakket kiezen?

Tijdens het gratis en vrijblijvende kennismakingsgesprek kunnen we het hebben over de voor- en nadelen van zelf inboeken, wat uw wensen op financieel- en loonadministratiegebied zijn en krijgt u een op uw bedrijf afgestemde prijsopgave.
Wij werken met contracten voor de verzorging van uw administratie, daarin staat duidelijk wat u van ons mag verwachten en welk bedrag u daarvoor betaald, u komt dus nooit voor de verrassing van een (hoge) afrekening te staan.