Bedrijven

ZZP, Eenmanszaak, VOF, BV

Ondernemers kunnen bij Lourens Administratie terecht voor de gehele verzorging van de financiële administratie, een gedeelte van de administratie, bijvoorbeeld het opstellen van de jaarrekening en/of aangiften IB/VpB/BTW, fiscaal advies, controleren van uw cijfers die door een ander kantoor zijn opgesteld, de loonadministratie, ondernemingsplannen, prognoses, wegwerken van achterstanden, zowel boekhoudkundig als fiscaal.

Onze cliënten zijn allerlei soorten bedrijven in het MKB.

Welke branche u ook heeft, u kunt bij ons terecht. Een greep uit bedrijven waarvoor wij, vaak al jarenlang, de administratie en fiscale aangiften verzorgen: horeca, detailhandel, webwinkels, autohandel/garages, taxi’s, bouwbedrijven, kinderopvang, fitnessscholen, IT, binnenvaart, pleziervaart, kortom alle branches en alle rechtsvormen kunnen bij Lourens Administratie terecht.

Gratis kennismakingsgesprek

Tijdens het gratis en vrijblijvende kennismakingsgesprek kunnen we het hebben over de voor- en nadelen van zelf inboeken, wat uw wensen op financieel- en loonadministratiegebied zijn en krijgt u een op uw bedrijf afgestemde prijsopgave.

Afspraak is afspraak!

Wij werken met contracten voor de verzorging van uw administratie, daarin staat duidelijk wat u van ons mag verwachten en welk bedrag u daarvoor betaald, u komt dus nooit voor de verrassing van een (hoge) afrekening te staan.

Alles dus tegen vaste, van te voren afgesproken, maandbedragen. Mocht u dus de ene maand meer administratie hebben dan de andere of behoefte hebben aan een (advies)gesprek dan kost u dat niets extra’s. Ook de jaarrekening, publicatiecijfers en de fiscale aangiften zoals inkomstenbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting zijn in het maandbedrag opgenomen, waardoor u precies weet waar u aan toe bent.

Wat kunnen wij voor u doen?